Wal & Water 24 mei

In Dalfsen (Kerkelijk Centrum de Overkant, Kerkplein 22) vond op 11 mei jl. de presentatie plaats van de 31e editie van Wal&Water, een prachtig full-colour magazine dat speciaal bedoeld is om de meer dan 500.000 toeristen te verwelkomen die jaarlijks in onze regio vakantie vieren. Burgemeester drs. H.C.P. Noten van de gemeente Dalfsen en ds. J. Schipper uit Dalfsen waren aanwezig om het eerste nummer in ontvangst te nemen.
Naast interessante wetenswaardigheden, met extra aandacht voor kerkelijke zomeractiviteiten en informatie over kerkdiensten, heeft Wal&Water veel moois te bieden, zoals interviews met kunstschilder Marinus Burgmeijer (uit Genemuiden) en Wilfred en Harriëtte Knigge, uitgezonden door de MAF (uit Laag Zuthem).
Dit jaar biedt Wal & Water opnieuw de service: de vakantiedominee. De meeste mensen kennen vast deze ervaring wel: je komt tot rust in de vakantie en dan kan het zomaar gebeuren dat je dusdanig aan het denken slaat, dat je een luisterend oor nodig hebt. Tijdens dit zomerseizoen zitten er dan ook van juni tot en met augustus mensen klaar die gebeld kunnen worden.
Wal&Water wordt in de gehele regio verspreid via campings, jachthavens, VVV-kantoren, bibliotheken, supermarkten en wachtkamers. Ook onze gemeente is deelnemer aan het Wal&Water project. Bij dezen roepen wij gemeenteleden op deze zomer mee te helpen bij de verspreiding. Hoe meer mensen zich aanmelden hoe beter, want vele handen maken licht werk. Doet u mee? Een mailtje naar scribaat@hervormdzwartsluis.nl is voldoende.
Om dit bijzondere missionaire en pastorale project financieel te steunen kunt u een gift overmaken op ibannummer NL62 ABNA 0437 8422 15 t.n.v. Topic te Wierden, o.v.v. Wal&Water 2017.