Collectes

Tijdens de erediensten worden de volgende collectes gehouden:

Onder het voorspel van het slotlied:

• 1e rondgang (zwarte collectezak) is voor de Diaconie, die hier een bijzondere diaconale bestemming aan kan geven
  • 2e rondgang (paarse collectezak) is voor de Kerk, met als vaste bestemming de instandhouding van de eredienst

Bij de uitgang:

• uitgangscollecte (groene collectezak) is voor de Kerk, die hier een wisselende bestemming aan geeft

Zowel in het kerkblad als bij de afkondigingen worden eventuele bijzonderheden omtrent de bestemmingen gecommuniceerd.

Het is ook mogelijk om via een smartphone mee te doen met de collecte. Hiervoor is de Givt-app nodig; je kan na het downloaden direct je e-mailadres invoeren en beginnen met geven. Je verdere registratie kan je ook op een later moment afronden. Downloaden van de app kan op www.givtapp.net/download.