Vriendendienst 25 september

Er is veel in het leven wat ons bezig houdt.
Onze gezondheid, gezondheid van mensen om ons heen.
Zorgen om werk, om financiën, om de toekomst.
We liggen er wakker van, praten er met anderen over of we kroppen het op. Maar BEN JE AL BIJ JEZUS GEWEEST?
We horen meningen van anderen, verbazen ons over de politiek. En als we het er niet mee eens zijn dan laten we dat horen via twitter, facebook of een reactie in de krant. Of we zwijgen verbitterd en mokkend keren we ons af. Maar BEN JE AL BIJ JEZUS GEWEEST?
In de bijbel kunnen we lezen over mensen die, in geloof, bij Jezus komen en ze worden genezen, ze worden gered. Ook in deze tijd mogen we weten dat we met al onze zorgen en tekortkomingen bij Hem veilig zijn. Daar willen we naar luisteren in de tweede Vriendendienst. En natuurlijk gaan we ook veel zingen met de band. Na de dienst praten we graag nog wat na met een kop koffie/thee of limonade in De Poort.
Bij de eerste Vriendendienst kregen we een opdracht mee: “ Kies nu allemaal in de komende weken, een vriend uit, een nieuwe vriend. Vraag God of Hij een nieuwe vriend op je pad wil brengen. Iemand die misschien de weg helemaal kwijt is. Bid voor hem of haar en neem hen mee naar de Vriendendienst.”
Heb jij al iemand op het oog? Nodig hem of haar dan maar snel uit en kom samen naar de Vriendendienst. Want een echte vriend brengt zijn of haar vrienden aan de voeten van Jezus.De Vriendendiensten zijn een initiatief van de gezamenlijke kerken in Zwartsluis.
De 2e Vriendendienst is zondag 25 september om 19:00 in de Gereformeerde kerk.
Van harte welkom!