Verslag jeugdkerk 20 maart

Jeugdkerk

Zondag 20 maart hebben we weer Jeugdkerk gehad, er waren 4 jongeren waarmee we hebben gesproken over het thema “Bidden”. De oorlog in Oekraïne is heel actueel en we voelen ons hier zo machteloos in, bidden helpt hier bij. Wij kunnen God om hulp vragen, zodat we zelf rustiger en minder bang worden.

We hadden stellingen waar/niet waar en praten over onze eigen ervaringen met bidden. Hoe kan je bidden, waar kun je bidden en waarom bid je. Ook hadden we voorbeeldgebeden van andere jongeren. Bidden hardop is voor de meeste lastig en moeilijk, door het vaker te doen wen je hier wel aan. Het was fijn om over dit onderwerp open te kunnen praten met de jeugd uit onze gemeente.

Janneke en Albert,

Volgende jeugdkerk 17 april 2022 (eerste paasdag) zet het alvast in de agenda !!