Uitnodiging paasontbijt

Beloofd land in zicht.

Dat is het thema van het project waarmee we met de Kinderkerk dit jaar naar Pasen toeleven, inmiddels zijn we alweer vier weken onderweg. In de kerk staan, naast de kijkplaten, ook de projectknutsels die als voorbeeld dienen om thuis te maken vanuit het 40-dagenboekje dat de kinderen thuis gekregen hebben.

God bevrijdde de Israëlieten uit Egypte, waar ze als slaven werkten. Ze gingen vervolgens door de woestijn op weg naar het land dat God hun beloofd had. De bevrijdingsdag noemden ze voortaan het paasfeest. Ieder jaar tijdens het paasfeest denken ze aan de bevrijding terug. Net als voor de Israëlieten is Pasen ook voor ons een feest van bevrijding. We vieren dat we bevrijd zijn door Jezus. En, net als zij, zijn ook wij op weg naar het beloofde land: Gods nieuwe wereld.

Wij willen dit feest graag met jullie vieren met een paasontbijt op eerste Paasdag. Iedereen is welkom! Vanaf 08:45 uur staat alles klaar in het Trefpunt.
Wel graag vooraf opgeven, dit kan tot 11 april bij Jeannette Corporaal
email: jeannettec@live.nl