Uitnodiging ingebruikname orgel

Het College van Kerkrentmeesters van de Hervormde Gemeente Zwartsluis nodigt u van harte uit voor de ingebruikname van het gerestaureerde Rudolf Knol orgel.

In de jaren 1793-1796 bouwde Rudolf Knol met gebruikmaking van ouder materiaal een nieuw orgelin deze kerk. Na meerdere restauraties door de eeuwen heen is met de onlangs afgesloten restauratie door Adema’s Kerkorgelbouw de klank voor zover mogelijk teruggebracht naar het oorspronkelijke concept zoals Knol dit destijds bedoeld heeft.

De ingebruikname zal plaatsvinden op D.V. vrijdag 10 september 2021 om 19:30 uur, inloop vanaf 19:15 uur. In verband met het beperkte aantal toegestane zitplaatsen in de kerk stellen wij uw aanmelding op prijs. Dit kan door het sturen van een mail naar scribaat@hervormdzwartsluis.nl o.v.v. ingebruikname orgel vrijdag 10 september 2021.
Uw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld.