Presentatie Wal & Water

Wal & Water 11 mei 2017

In Dalfsen (Kerkelijk Centrum De Overkant, Kerkplein 22) vindt op 11 mei de presentatie plaats van de 31e editie van Wal & Water, een prachtig full-colourmagazine dat speciaal bedoeld is om de meer dan 500.000 toeristen te verwelkomen die jaarlijks in onze regio vakantie vieren. Burgemeester drs. H.C.P. Noten van de gemeente Dalfsen zal aanwezig zijn om het eerste nummer in ontvangst te nemen.

Wal&Water heeft veel moois te bieden: interessante wetenswaardigheden over de omgeving, interviews en extra aandacht voor kerkelijke zomeractiviteiten en informatie over kerkdiensten. Wal & Water heeft tevens het initiatief genomen voor de vakantiedominee: tijdens het hele zomerseizoen staat een team van pastorale vrijwilligers en professionals klaar om toeristen met vragen of problemen een luisterend oor te bieden.

Wal & Water wordt in de gehele regio verspreid via zomermarkten, campings, jachthavens, VVV-kantoren, bibliotheken, supermarkten en wachtkamers. Ook onze gemeente is deelnemer aan het Wal & Water project. Bij dezen roepen wij gemeenteleden op deze zomer mee te helpen bij de verspreiding. Hoe meer mensen zich aanmelden hoe beter, want vele handen maken licht werk. Doet u mee? Een telefoontje of mailtje naar Alie Kisjes-Everts, scriba. Mailadres: scribaat@hervormdzwartsluis.nl is voldoende.

Wal & Water kost slechts 50 cent per nummer. Daarmee zijn lang niet alle kosten gedekt. Om dit bijzondere missionaire en pastorale project financieel te steunen kunt u een gift overmaken op NL80 FVLB 0225 3562 52 t.n.v. de Diaconie van de Gereformeerde Kerk te Zwartsluis, o.v.v. Wal & Water 2017.