Zendingsdoel 2022 / 2023

Zendingsdoel 2022/2023.

In het afgelopen jaar hebben wij als Diaconie gekozen voor een zendingsdoel van een aantal mensen uit Zwartewaterland.

Vier mannen uit onze regio gaan nu al ruim 10 jaar naar Cluj-Napoca in Roemenië, om daar voor de arme Roma bescheiden onderkomens te bouwen. Dit gebeurt elk jaar door deze 4 personen aangevuld met andere vrijwilligers. De organisatie is ontstaan vanuit de Nederlandse Gereformeerde Kerk in Zwartsluis, maar inmiddels zijn er ook mensen aangesloten van andere kerken.

Wij hopen dat wij als leden van de Hervormde gemeente van Zwartsluis een mooi bedrag bij elkaar hebben gespaard, zodat zij ook in 2023 weer goed werk kunnen gaan doen in Roemenië.

De doosjes die u in 2018 en 2019 bij de startdienst heeft ontvangen, mag u inleveren op zondag 9 juli 2023 bij de aanvang van de Slotdienst. Kunt u niet meer fysiek naar de kerk komen, dan kunt u contact opnemen met de diaconie, dan zorgen wij dat er iemand bij u langs komt om het zendingsdoosje op te halen. Overmaken op de rekening NL21 RABO 0373 7107 04 van de diaconie mag natuurlijk ook.

Bij de startdienst krijgt u het nieuwe doel voor volgend jaar weer te horen en kunt u ook weer het nieuwe zendingsdoosje ophalen.