Hervormde kerk Zwartsluis - algemeen

De erediensten op zondag en andere kerkelijke feestdagen vormen het hoogtepunt van onze gemeente. Daar ontmoeten we onze Schepper en elkaar.

Iedere zondag en op de feestdagen is er om 10:00 uur een morgendienst. Regelmatig wordt het Heilig avondmaal gevierd en de Heilige doop bediend. Hierover kunt u verderop meer lezen.

Daarnaast is er iedere zondag om 19:00 uur een gezamenlijke avonddienst met de Gereformeerde Kerk en de Nederlandse Gereformeerde Kerk, wisselend in de kerkgebouwen.

Tevens kennen we de volgende bijzondere diensten: Schoolgezinsdienst (februari), Catechisantendienst (maart), Hemelvaartsdienst (mei), Overstapdienst (juni), Zomeravondzangdiensten (juli/augustus), Startdienst winterwerk (september) en Gezins-adventsdienst (december).