Mediateam

Als het door omstandigheden niet meer mogelijk is om naar de kerk te komen zijn er diverse mogelijkheden om de kerkdiensten toch mee te maken. Neemt u hiervoor contact op met uw wijkdiaken, -ouderling of predikant. Samen kan dan naar een passende oplossing worden gezocht.

Het is mogelijk om de diensten te bekijken en of te beluisteren (live of op een ander tijdstip) via www.kerkdienstgemist.nl

Op deze website kunt u onze kerk vinden en de diensten meebeleven. Bovenaan de home pagina vindt u een directe link naar deze website.

De bewoners in woonzorgcentrum “De Schans” inclusief Cingelhof, Kraggehof en Klampe kunnen de diensten via de televisie volgen.

Voor vragen kunt u contact opnemen met:
* Robbert Mosman (06-20392960)
* André Groen (06-12097861)
* Christiaan van Dalfsen (06-18677494)

Als je wilt meedraaien in het mediateam, kan je je aanmelden met onderstaand formulier:

drie plus een =

* Deze velden zijn verplicht.

Gedicht van een gemeente lid, Kerkblad 11e jaargang nummer 23:

Onderstaand gedicht heb ik ontvangen van een gemeentelid die zondags de dienst meebeleeft via kerk tv, m.v.g. Alie Kisjes.

KerkTV.nl

Op zondagmorgen om 10 uur bij mij thuis
Wacht ik op beelden op de buis.
De mensen van mijn kerk
Maken zich naast het orgel voor mij sterk.
Zo kan ik thuis dan even
Het evangelie weer beleven.
Samen met al die mensen die ik al jaren ken
Ben ik nu door kerk tv weer bij hen.
Het vertrouwde beeld van orgel en preekstoel
Geeft mij weer een intens vertrouwd gevoel.
Samen bidden en zingen met mijn gemeente
Alleen thuis, maar een uur geen leegte.
Dankbaar ben ik door dit wonder.
Wie dit mogelijk maakt, ik kan niet meer zonder.