Young Believe dienst ‘’Het leven, een feest!’’

Zondag 16 december is er weer een Young Believe dienst. In deze dienst zal ds. Adri Bloemendal spreken over dit Thema. Waarom vieren we feesten; om de dagelijkse sleur te vergeten om gezellig samen te zijn. Maar de Christelijke feesten zijn er juist om ons leven te dragen en te beïnvloeden. En juist daardoor krijgt ons leven zin en wordt het een feest. Maar ook kunnen we door deze feesten juist het verdriet en teleurstellingen aan.
We vieren Gods liefde door de Christelijke feesten!
Solid United begeleidt ons en zal samen met ons zingen over het feest!
De collecte zal tijdens deze dienst zijn voor het Ronald McDonald huis. De tieners van de Hervormde kerk hebben een tijd geleden gekozen om dit als doel te nemen tijdens hun bijeenkomsten. Wij willen door middel van deze dienst daar ook aan bijdragen. Het Ronald McDonald kinderfonds helpt zieke of gehandicapte kinderen en hun familie in Nederland.
De dienst begint om 10.00 uur in de hervormde kerk. Tijdens de dienst is er oppas aanwezig en is er kinderkerk voor de groepen 1 tot en met 6.
We zien je graag om 10.00 uur in de hervormde kerk in Zwartsluis!

De Young Believe commissie