Young Believe dienst 14 oktober

Young Believe dienst ‘’zorg goed voor elkaar’’
Zondag 14 oktober is er weer een Young Believe dienst. In deze dienst zal Bert Noteboom spreken over je naaste liefhebben en zorgen voor elkaar. We kunnen met elkaar naar de kerk gaan, bidden, bijbellezen, maar als we dat niet vertalen naar elkaar liefhebben in de praktijk, dan kan God het gelovig gedrag niet aanzien. Leef je geloof!

De collecte zal tijdens deze dienst zijn voor Compassion. Bert Noteboom is afgelopen maart naar de Filipijnen gereisd voor Compassion. Hier zal hij tijdens de dienst iets meer over vertellen.

De dienst begint om 10.00 uur in de Gereformeerde kerk. De muzikale medewerking zal verleend worden door muziekschool Grandesco.
Tijdens de dienst is er oppas aanwezig en is er kindernevendienst voor de kinderen van
groep 1 t/m 6.

We zien je graag om 10.00 uur in de Geformeerde kerk in Zwartsluis!
De Young Believe commissie