Verslag jeugdkerk 16 juni

Hallo,
Zondag 16 juni 2019 hebben we de laatste jeugdkerk van het seizoen gehad.
Met een groep van 8 jongeren hebben we teruggekeken op het afgelopen jaar. Het thema van deze zondag was: ‘Zien is geloven’ waarbij Joh.11 Vers 32-48 centraal stond. Dit verhaal gaat over Lazarus die na 4 dagen begraven te zijn geweest, weer tot leven komt met hulp van Jezus. Hier hebben wij over doorgepraat, doordat Jezus wonderen liet zien gingen mensen geloven, hoe zit nu dat met ons? Wat hebben wij om te kunnen geloven?
Dit zijn vragen die vooral bij jongeren leven, wij voelen de liefde van Jezus door de heilige geest. Voor jongeren is dit nog moeilijk te begrijpen, alles moet tastbaar en zichtbaar zijn. Dit bracht ons op mooie discussies.
Ons totaal voor het goede doel : ’Ronald mc Donald Kinderfonds’ hebben we het bedrag bekend gemaakt voor gemeente in de kerk. Een hele mooie opbrengst van € 678,56. Allen bedankt.

De volgende jeugdkerk staat gepland op 20 oktober 2019 en we hopen jullie dan allemaal weer te begroeten.
Groeten van de leiding van de jeugdkerk.