Gezamenlijke kinderdienst op zondag 10 november 2019

Gezamenlijke kinderdienst op zondag 10 november 2019.
Deze keer in het Trefpunt om 10 uur.
Thema van deze dienst is SchatRijk!

Het wordt een interactieve dienst waarin medewerking wordt verleend door Willemijn de Weerd.

Wil je meer weten over Willemijn dan kan je kijken op haar website.

Tijdens deze dienst zal er gecollecteerd worden voor Stichting Sampark.
Stichting Sampark zet zich sinds 2007 in voor arme kinderen en jongvolwassenen in India.
Hun doelstelling is het ondersteunen van projecten en andere initiatieven in India die zich richten op het bestrijden van analfabetisme, het bestrijden van armoede in de stad en op het platteland en het aanbieden van scholing (basisonderwijs, voortgezet onderwijs en beroepsopleidingen).

Wij hebben er zin aan en hopen jullie allemaal te zien.

Groetjes,
Leiding hervormde kinderkerk en Gereformeerde kindernevendienst.

PS. Tijdens deze dienst worden er foto’s gemaakt door Jan van Kleef. Deze foto’s worden gemaild naar de webmasters van beide kerken. Wilt u niet dat een foto waar uw kind op staat gepubliceerd wordt dan kunt u dit aangeven bij Hetty Scholten.
Mailadres: hetty1972@home.nl. Wilt u dit dan doen voor 10 november zodat de fotograaf op de hoogte gebracht kan worden.