Gezamenlijke kinderdienst 11 november

Gezamenlijke kinderdienst op 11 november 2018 om 10 uur in De Poort.
Thema van deze dienst is : Jezus Geneest

We gaan luisteren naar een verhaal, zingen met elkaar en gaan daarna creatief bezig.

Dit jaar is de opbrengst van de collecte we voor Testify to Love.

Testify to Love is sinds april 2014 actief in Oekraïne. Testify to Love staat op de bres voor gehandicapte kinderen. Wij geloven dat elk mens in Gods ogen waardevol is. Daarom is het onze wens dat elk kind, met of zonder beperkingen, wordt gezien als een volwaardig lid van de maatschappij. In Oekraïne is dat nog niet het geval.
De missie van Testify to Love is om vanuit de Liefde die God voor ons heeft, er te zijn voor kinderen met een handicap, hen te verzorgen, te ondersteunen en te leren. Kennis te brengen in de gezinnen waar de kinderen wonen en met praktische ondersteuning een betere leefomgeving voor deze gezinnen te creëren.
Wil je meer weten over dit doel, ga dan naar testifytolove.nl

We hopen dat jullie allemaal komen.
Groetjes leiding kinderkerk Hervormde Gemeente en leiding kindernevendienst van de Gereformeerde kerk.